כיוון פרונט במודיעין

כיוון פרונט במודיעין

מחפשים כיוון פרונט באזור מודיעין, במכון רישוי רכב מודיעין ניתן לבצע כיוון פרונט מקצועי ואיכותי.

במכון רישוי רכב מודיעין הנמצא בישפרו סנטר, במודיעין המיכשור המתקדם בעולם לביצוע כיוון פרונט – כיוון סרנים לרכב. הכיוון מתבצע בעזרת מערכת ממוחשבת ומצלמות CCD,  המצלמות מצלמות מטרות מיוחדות הנמצאות על הגלגלים ובעזרת עיבוד תמונה יוצרת מצג תלת מימד לביצוע הכיוון.

במערכת הממוחשבת לביצוע כיוון הפרונט נמצאים כל דגמי הרכב הפולפלארים בעולם, לכל דגם רכב יש את הערכים הנדרשים על פי הוראת יצרן הרכב. לאחר בדיקה שעורכת כ-8 דקות מתקבלות התוצאות של הערכים הנוכחיים של הרכב לעומת אלו הנדרשים על ידי יצרן הרכב. בהתאם לנדרש הכיוון מתבצע על פי הוראות היצרן לכיוון הסרנים.

 

מהו כיוון פרונט - כיוון סרנים?

כיוון סרנים לרכב נועד להתאים את זוויות הגלגלים או זוויות המתלים למפרט יצרן הרכב, הכיוון מבטיח לנו שהנסיעה תהיה ישרה ושגלגלי הרכב יהיו מקבילים בזמן נסיעתם וזאת על מנת  שהרכב ייסע בצורה אופטימילית. כיוון הסרנים והגלגלים הוא חלק מתחזוקה שוטפת של הרכב.

איך מבחינים שאנו צריכים כיוון פרונט?

יש מספר סיבות אפשריות שיכולות להצביע לנו שכנראה רכבנו צריך כיוון פרונט:

  • בזמן נסיעה בדרך ישרה גלגל הגה אינו ממורכז.
  • בזמן נסיעה בדרך ישרה הרכב נוטה או מושך לאחד הצדדים ימינה או שמאלה.
  • שחיקה מגברת של הצמיגים הקדמיים ו/או אחוריים
  • חוסר יציבות בזמן נסיעה
  • רעשים של שיחקת צמיגים בעת נסיעה בסיבוב
  • רטט בגלגל הגה.

מה הם הגורמים לשינוי בכיוון הגלגלים ובכיוון הסרנים?

הרכב הוא כלי דינמי שנמצא בתנועה ברוב הזמן, לכן צירי הרכב חשופים מעת לעת למפגעים בתוואי הנסיעה כגון: פגיעה במדרכות, בורות בכביש, במפרים וכו'. מפגעים אלו גורמים לכיוון הפרונט להשתנות ובבוא הזמן לצאת מהערכים והכיוונים שקבע יצרן הרכב. 

ראוי לציין כי גורמים נוספים שיכולים לשנות את כיוון הפרונט הם: תאונת דרכים שגרמה לפגיעה בצירי הגלגלים או טיפול תקופתי על ידי המוסך הכלל טיפול בצירי הרכב כגון: החלפת תפוחים להגה, החלפת מסרק הגה, החלפת בולמים וכו'. לאור הטיפול משתנים הכיוונים ולכן נדרש לבצע כיוון פרונט מחדש על מנת לוודא שהכיוונים לא השתנו ותואמים להוראות היצרן.

כל כמה זמן רצוי לבצע כיוון פרונט?

מומלץ לבצע כיוון פרונט על פי הוראות היצרן, במידה ואין כאלו וכחלק מתחזקה שוטפת של הרכב מומלץ לבצע כיוון פעם בשנה או כל 15,000- 20,000 קילומטר.

מה המחיר של כיוון פרונט?

המחיר לכיוון פרונט נע בין 200 ל- 400 ש"ח, המחיר משתנה בהתאם לסוגי הרכב השונים, מורכבות הרכב וכמות הסרנים ברכב (האם יש צורך בכיוון הציר הקדמי, האחורי* או שניהם)

  • המחיר לכיוון פרונט לרכב נוסעים רגיל אמור לנוע בין 200 ל- 300 ש"ח
  • המחיר לכיוון פרונט לרכב מסחרי, פנאי שטח וג'יפים אמור לנוע בין 300 ל- 400 ש"ח
* ישנם רכבים שלא ניתן לכוון את הציר האחורי אלא רק הקדמי.
נגן וידאו

הזמינו הטבה לכיוון פרונט

שימרו איתנו על קשר

Leave a comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *